سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تکمیل و بازگشایی چهار راه ریاضی یزدی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ، محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه میدان ریاضی در مسیر چند محور اصلی و فرعی پرتردد قرار دارد و همواره شاهد […]

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از تکمیل و بازگشایی چهار راه ریاضی یزدی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ، محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه میدان ریاضی در مسیر چند محور اصلی و فرعی پرتردد قرار دارد و همواره شاهد گره ترافیکی در این محل بوده ایم، گفت: تبدیل میدان ریاضی یزدی به چهار راه باعث افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت عبور و مرور خودروها و امنیت بیشتر در تردد عابرین پیاده خواهد بود که این عملیات عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری با اشاره به اینکه زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت آن به اتمام رسیده است و طی چند روز آینده خط کشی عابر پیاده ی آن اجرا خواهد شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی تبدیل میدان ریاضی یزدی به چهار راه شامل جابه جایی تاسیسات، تخریب سنگ جدول، آسفالت و بتن، خاکبرداری به حجم ۳۱۰۰ متر مکعب، تسطیح معبر، تهیه و اجرای بتن، نصب سنگ جدول، اجرای لایه های زیر اساس و اساس، آسفالت ریزی به حجم ۸ هزار متر مربع، نصب چراغ ها و علائم ترافیکی می باشد.

وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به ترافیک میدان معلم، اصلاح هندسی این میدان نیز در اوایل سال آینده در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت و به چهار راه تبدیل خواهد شد.