به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر علیرضا امراللهی با بیان این که پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات شهروندان و شفافیت در امور، سرلوحه فعالیت ها و برنامه های شهرداری یزد می باشد، گفت: در راستای نهضت پاسخگویی، میز ارتباطات مردمی شهرداری یزد با حضور شهردار و مدیران مناطق پنج گانه شهرداری، روز جمعه ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۱ در محل پایگاه نماز جمعه شهر یزد برپا خواهد شد.
امراللهی با اشاره به این که برگزاری این گونه میزهای ارتباطات مردمی موجب بهبود ارتباط مردم و مجموعه های بزرگی مانند شهرداری به عنوان نهادی عمومی و خدمات رسان می شود، تصریح کرد: با این اقدام، خدمات به صورت بیواسطه به شهروندان ارائه می شود و برپایی این گونه میزهای ارتباطات مردمی فرصتی است تا مردم مشکلات و معضلات محل سکونت خود را به طور مستقیم و چهره به چهره با مدیران اجرایی شهرداری در میان بگذارند و بلافاصله دستورات لازم را برای برطرف نمودن آن مشکلات اخذ کنند.
وی افزود: شهری درخور مردم شریف شهر دارالعباده زمانی محقق میشود که با دسترسی آسان شهروندان به مسئولان، تعامل مردم و مدیران شهری افزایش یابد که ثمره آن افزایش مشارکت عمومی در امور شهری، افزایش همدلی و هم افزایی و درنهایت ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان و بهبود کیفیت زندگی مردم خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در پایان گفت: هدف از برپایی این میز خدمت، ارتقای تعامل مدیریت شهری با شهروندان، تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی و ارائه مشاوره و راهنمایی در حوزههای شهری می باشد.
Saturday, 2 August , 2025