به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، محرمی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای استان ضمن بررسی وضعیت مدیریت بحران ناشی از تعرض به خط انتقال آب، عملکرد شرکت آبفای استان را مثبت ارزیابی کرد و آن را تجربهای ارزشمند در حوزه مدیریت دانست.
او با اشاره به اینکه در مدیریت باید “بزرگ فکر کرد و کوچک عمل کرد”، اظهار داشت: برای موفقیت در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، شغلی و مدیریت باید بزرگ فکر کرد و کوچک عمل کرد و بسیاری از مشکلات به فکرهای کوچک و عدم اقدام به اندازه و به موقع است .
محرمی با بیان اینکه مدیریت، یعنی تصمیمگیری و اجرا، افزود: نمیتوان نظارت را از مدیریت جدا دانست و پیگیری، حلقه مفقودهای است که باید تقویت شود.
مدیرکل دفتر بازرسی با تأکید بر مهارتآموزی و توانمندسازی مدیران گفت: امروز در صنعت آب و فاضلاب با شرایط دشواری روبهرو هستیم و ناترازی موجود، محصول مدیریت فعلی نیست اما مسئولیت رفع آن بر دوش مدیران فعلی است.
او نظارت بر اصلاح و تکمیل پروژها را از وظایف حوزه های تخصصی برای مدیریت دانست و تصریح کرد: هدف از نظارت بهبود ،تسهیل و تسریع در تصمیم و اجرا می باشد و از دیگر نیازهای مهم رسیدن به نتایج مطلوب پی گیری مستمر و موثر است.
محرمی در ادامه با اشاره به شعار سال صنعت آب کشور با عنوان کار که نماد “کیفیت، اقتصاد و رضایت” است، اظهار داشت: کیفیت بهرهبرداری، خدماترسانی، آموزش مستمر و رضایت کارکنان و مشترکان از جمله ارکان اساسی این صنعت است.
او با تأکید بر اهمیت اقتصاد آب گفت: آب یک کالای اقتصادی است و هوش تجاری همکاران باید در این زمینه تقویت شود تا نگرش اقتصادی به منابع آبی گسترش یابد.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پایان یادآور شد: با توجه به این که حدود ۲۰۰ هزار پرسنل در صنعت آب و برق شاغل می باشند می توان با سرمایه گذاری آموزشی موثر گام های مفیدی در حوزه فرهنگ مصرف و اقتصاد آب و برق برداشت و ما برای رسیدن به این اهداف باید از خودمان آغاز نماییم .
Saturday, 2 August , 2025