رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ایجاد دانشکدگان را تغییر رویکرد از تئوری محض به مهارت آموزی برشمرد که نشان از پیمودن مسیر درست پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ، محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم تکریم و معارفه‌ معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی، با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «ره» مبنی بر اینکه تمام مقدرات و سرنوشت جامعه در دانشگاه رقم می خورد اظهار کرد: در چند سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مسیر درست که همان رشد و تعالی و اولویت به مقوله مهارت آموزی را پیموده که بیانگر تغییر از تئوی محض به سمت مهارتی است.

دهقانی اشکذری دانشکده مهارت و کار آفرینی و تعلیم و‌تربیت آزاد اسلامی یزد را از نخستین دانشکدگان در سطح کشور دانست و اظهار کرد: هدف از تشکیل دانشکدگان ایجاد زیر ساخت و بستر لازم برای تحقق تمدن اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ابوالقاسم میرحسینی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان را فردی صبور و توانمند دانست که در مدت مسئولیت با تلاش دلسوزانه و صادقانه منشا خدمات ارزشمندی برای واحد‌های استان یزد بوده است.

وی با اشاره به سوابق حسینعلی لازمی در ریاست و معاونت اداری – مالی و معاونت آموزشی – دانشجویی واحد بافق و در سال اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: با سوابق درخشانی که ایشان دارند، امید است در ساماندهی به گزارشات فرهنگی و ثبت اموال دانشگاه تسریع شود.

حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به دنیای پر از ظلم و ستم در عصر حاضر اظهار کرد: حضور مردم در پایه صندوق‌های رای و انتخاب فرد شایسته گام بلندی است که در پیشرفت کشور در شرایط کنونی نقش به سزایی دارد.

حجت الاسلام زارع تحصن دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا را نمونه‌ای از وجود جوانانی عدالت خواه و ستیزه جو با ظلم حاضر دانست که نسل جوان ما بایستی تلاش کنند که همپای آنان باشند و کم ترین کار شرکت پرشور در انتخابات است که حامی کشور در همراهی مردم غزه خواهد بود.

در پایان روسای واحدها با اهدا لوح از خدمات ابوالقاسم میرحسینی تقدیر و حکم سرپرستی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان به حسینعلی لازمی تقدیم شد.