سرپرست فرمانداری مهریز تامین آب شرب پایدار شهرستان مهریز اولویت برنامه‌های کاری خود دانست.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ احمد آخوندی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالین مجازی مهریز به مهمترین برنامه‌های کاری و اولویت برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: شهرستان مهریز با توجه به قرارگیری در مرکز استان و همچنین در کنار جاده مواصلاتی شمال-جنوب دارای ظرفیت‌های مختلفی است که باید از این ویژگی استفاده کرد.

وی تامین آب شرب پایدار شهرستان را از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: مهمترین مسئله مهریز تامین آب پایدار برای شرب و صنعت است که با توجه به آب انتقالی به یزد سهم شهرستان مهریز هم گرفته خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز افزود: ظرفیت لجستیک و حمل و نقل یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان مهریز است که در این راستا برنامه‌هایی در حال تدوین است.

وی به ظرفیت خوب گردشگری شهرستان مهریز اشاره کرد و بیان داشت: مهریز با دارا بودن اماکن تاریخی و گردشگری فراوان و آثار ثبت شده جهانی و ملی و باغشهر بودن آن نقش مهمی در گردشگری استان دارد و اقدامات خوبی برای استفاده از این ظرفیت‌ها برنامه ریزی شده است.

حمایت از ورزش و توسعه ورزش همگانی، توسعه صنایع پایین دست سرب وروی مهدی آباد، حمایت از محیط زیست و توسعه آموزش عالی و راه اندازی دانشگاه در مهریز از دیگر برنامه‌های بود که آخوندی به آنها اشاره کرد.