مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: سه میلیارد ریال توسط ورزشکاران به همراهی خیران ورزشدوست برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، زهیر حاجی حسینی افزود: کمک ورزشکاران یزدی به مناسبت اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان و همچنین میلاد حضرت امام زمان (عج) انجام شد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار امور ورزشی و فنی توسط هیات‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: داشتن پیوست فرهنگی جزو برنامه‌های همیشگی و محوری ورزش استان است.

این مسئول بیان کرد: ورزشکاران و هیات‌های مختلف ورزشی سالانه بر حسب ضرورت در عرصه‌های مختلف حضوری موثر و فعال دارند و در راستای تقویت امور فرهنگی به خصوص کمک به آزادی زندانیان مشارکت جدی دارند.

حاجی حسینی بیان کرد: پویش مردمی و کمک‌رسان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با محوریت و مشارکت ستاد دیه و همراهی خوب تشکل‌های مردم نهاد در حوزه جوانان در آینده بیش از گذشته در استان ادامه دارد.

وی گفت: یکی از پیامدهای بسیار بد زندان، آسیب‌هایی است که برای خود شخص و به‌ صورت ویژه برای خانواده آنها است و با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از وقوع بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌شود.