فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به مناسبت هفته بسیج، بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز؛ «بسیج، امید ملت ایران» را شعار هفته بسیج امسال بیان کرد و گفت: به این مناسبت بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

علی فاتحی ابرقویی در تشریح برنامه‌های سپاه ناحیه مهریز در هفته بسیج با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه در عرصه‌های تبلیغی، تبیینی، فرهنگی هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی به همت ناحیه مقاومت بسیج مهریز، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تحت امر در طول هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و جبهه مقاومت و تاکید بر ضرورت تداوم راه آنان گفت: هفته بسیج همواره فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی و بیان افتخارات و دستاورد‌های این تشکیلات مردمی محسوب می‌شود.

فاتحی ابرقویی در ادامه به اجرای برنامه‌های شاخص و متنوعی همچون برگزاری دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی وخانواده شهدای بسیجی، یادمان شهداء و آبروی محله، محافل انس با قرآن و جهاد تبیین در مساجد و مدارس، برگزاری دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیج، جشنواره مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان برتر شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی اشاره کرد.

وی همچنین رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه کمک‌های مومنانه و سازندگی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه و میقات صالحین، گشت‌های محله محور، پویش در فضای مجازی، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا‌ی شهرستان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

وی به برگزاری رزمایش «شکوه اقتدار» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین تجلیل از فرماندهان پیشکوت نواحی و پایگاه‌های مقاومت در طول هفته اشاره نمود و گفت: ان شاء الله این برنامه‌ها در بازه زمانی ۲۸ آبانماه الی ۵ آذرماه در مناطق مختلف شهرستان اجرایی خواهد شد.