شو سواره و زیبایی اسب با شرکت ۶۵ راس اسب در مجتمع سوارکاری گردفرامرز شهر شاهدیه یزد و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ، شو سواره و زیبایی اسب با شرکت ۶۵ راس اسب در مجتمع سوارکاری گردفرامرزشهر شاهدیه یزد و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش که سوارکارانی از مناطق مختلف کشور و استان حضور داشتند، با حضور مسئولان از برترین ها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

دبیر اجرایی شو سواره و زیبایی اسب شهر شاهدیه گفت: این شو سواره دومین شو سواره زیبایی اسب شاهدیه است که بمناسبت هفته دفاع مقدس و یادمان شهدای شهر شاهدیه جام آرامد برگزار شد و تعداد ۶۵ اسب از شهرهای شاهدیه، یزد، زارچ، اشکذر، اردکان ، میبد ، تفت ، انار و رفسنجان و اقلید حضور داشتند و سوارکاران با اجرای حرکات نمایشی با هم به رقابت پرداختند.

سید مهدی حسینی افزود: علی رغم اینکه تعداد زیادی اسب در منطقه شاهدیه وجود دارد ولی عمدتا با هزینه شخصی این همایش ها برگزار می شود و لذا از مسئولان درخواست داریم در این زمینه مساعدت داشته باشند.

وی اظهار داشت: از اداره ورزش و جوانان که متاسفانه در شهر شاهدیه حضور کمتری داشته و حتی نمایندگی نیز ندارد در خواست داریم مساعدت بیشتری انجام شود و و هنگامیکه فقط با یک فراخان تعداد ۶۵ نفر در این همایش شرکت کرده اند یعنی علاقه مندی وجود دارد و فقط نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.

سید علی میرنژاد شهردار شاهدیه نیز در این همایش گفت: ورزش یکی از تاکیدات دینی در زندگی ماست و انسانهایی که ورزش می کنند همواره زندگی شادتری دارند و علاوه بر اینکه ورزش مفرح سوارکاری یکی از ورزشهایی است که در دین ما نیز مورد تاکید بزرگان قرار دارد . امیدواریم با توجه به پتانسیل هایی که در شهر شاهدیه وجود دارد شاهد حمایت بیشتر مسئولان باشیم.

در این همایش که در ورزشگاه گردفرامروز شهر شاهدیه و با حضور تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد، از حاج محمد علی اعتدال پیشکسوت سوارکاری شهر شاهدیه و تعدادی از فعالین این عرصه از محلات گردفرامرز ، ابرندآباد نصرت آباد شهر شاهدیه نیز تجلیل شد.