رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد گفت: جراحی بیمار مبتلا به سرطان مثانه بل ریسک بسیار بالا در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ دکتر سید هادی حسینی پور اظهار داشت: بیمار آقاي ٧٧ ساله اي است که از دو سال قبل با تشخيص سرطان مثانه كانديد جراحي بوده اند كه به علت عدم پيگيري و پيشرفت بيماري و درگيري حالب هاي دو طرف و انسداد مسير كليه ها تحت دیالیز قرار مي گرفتند.

وی ادامه داد: بعد از معاینه و انجام اقدامات تشخیصی و درماني اوليه و رضايت بيمار، جهت ادامه درمان تصمیم به انجام جراحي گرفته شد.

دکتر حسینی پور به سن بالای بیمار، پیشرفت بیماری و مشكلات قلبي این بیمار اشاره کرد و افزود: این جراحی دارای احتمال خطر بسیار بالایی بود که خوشبختانه با همكاري تيم بيهوشي و پرسنل اتاق عمل و مشاوره با متخصصين قلب، داخلي و نفرولوژي جراحی با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق میبد تصریح کرد: در این جراحي تمام مثانه و پروستات برداشته و روش جایگزین جهت خروج ادرار در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر بیمار تحت نظر است و نیاز به انجام دیالیز ندارد، گفت: حال بیمار رو به بهبودی است و تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دکتر حسینی پور یادآور شد: این جراحی با تبحر و مهارت دکتر سید محمد موسوی فيروزآبادي، متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) و همکاران توانمند و دلسوز بیمارستان میبد در اتاق عمل و بخش آی سی یو بیمارستان انجام شده که بسیار ستودنی است.