یک باب مغازه در شهرک دانشگاه امامشهر یزد دچار حریق شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ارائه گزارش حادثه حریق گفت:ساعت ۲۳:۴۶ از سوی شهروندان حادثه ای در شهرک دانشگاه امامشهر به آتش نشانی یزد اعلام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه مربوط به آتش سوزی مغازه‌ای در منطقه یک شهرداری یزد بوده افزود:بلافاصله پس از اعلام حادثه، ستاد فرماندهی این سازمان نسبت به اعزام دو ناوگان عملیاتی از ایستگاه شماره ۸ واقع در بلوار شیخ کلینی اقدام کرد.

پاک سرشت خاطرنشان کرد: با رسیدن تیم های عملیاتی به محل حادثه، مشخص شد که حادثه، مربوط به بخشی از دکور مغازه بوده و این آتش سوزی منجر به دودزدگی کل ساختمان شده است.

این مقام مسئول افزود: عوامل آتش نشانی پس از مهار و اطفاء کامل حریق، تخلیه دود و تامین امنیت کامل محل، ملک تجاری مذکور را تحویل مالک داده و به ایستگاه مراجعه کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند حوادثی که در سطح شهر رخ می‌دهد را به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام کنند گفت: یکی از نکات بسیار مهم که در ارتباط با حوادث باید به آن توجه شود، رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از بروز حوادثی همچون آتش سوزی است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: در صورتی که شهروندان اصول ایمنی را رعایت کنند، از وقوع حوادث بسیاری که منجر به خسارت‌ به اموال و جان آنها می‌شود جلوگیری خواهد شد.