فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تعامل تمامی دستگاهها در رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن تبریک هفته “صنعت، معدن و تجارت” اظهارکرد: از همکاری و تعامل خوب این سازمان با پلیس یزد قدردانی می کنم.

وی افزود: با رویکردهای خوب سازمان صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی های انجام شده، شاهد اتفاقات خوبی در خدمت رسانی به مردم هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهارکرد: هدف همه ما خدمت به مردم و کشور است و در این خصوص تعامل تمامی دستگاه ها با یکدیگر در رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف، بسیار مهم است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به تعامل این سازمان با اداره اماکن و پلیس امنیت اقتصادی افزود: در حوزه مقابله با احتکار نیز اقدامات خوبی انجام شده که باید تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب تری دست پیدا کنیم.

همچنین در این دیدار “محمدکاظم صادقیان” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن تشکر از حضور فرمانده انتظامی استان یزد در این سازمان گفت: پلیس نقش مهمی را در رفع مشکلات مردم در جامعه ایفا می کند.

وی ادامه داد: آموزش و آگاهسازی واحدهای تولیدی در خصوص نصب دوربین های مداربسته و سیستم هشدار دهنده، در پیشگیری از سرقت بسیار مهم و اثرگذار است.

صادقیان در خاتمه بر لزوم همکاری بیش از پیش این دو سازمان در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.