استاندار یزد کویر را یکی از ظرفیت های منحصر بفرد استان یزد دانست و گفت: پروژه اکو پارک کویری یزد بعد از مدتها توقف، مجددا فعال می شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مهران فاطمی استاندار یزد پیش از ظهر امروز از پروژه بزرگترین اکو پارک کویری کشور بازدید و در جریان روند اقدامات مورد پیگیری قرار گرفت.

استاندار یزد در حاشیه این بازدید، کویر را یکی از ظرفیت های منحصر بفرد استان یزد دانست و گفت: یزد یکی از در دسترس پذیرترین کویر های ایران را دارا است که این ویژگی، جذابیت زیادی را ایجاد می کند.
فاطمی با اشاره به آغاز اقدامات مربوط به پروژه اکوپارک یزد از سال ها پیش، اظهارداشت: پس از مدتی عملیات اجرایی مربوط به این اکو پارک کویری متوقف شد اما به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد این پروژه مجددا فعال می شود.
او با بیان اینکه بنابر اعلام شهرداری، فاز نخست این مجموعه تا شهریورماه سالجاری به بهره برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری انجام و به نحو مطلوبی از این جذابیت فوق العاده موجود در استان به عنوان یک فضای تفرجگاهی و گردشگری استفاده خواهد شد.
استاندار یزد در پایان اضافه کرد: امید است در پرتو هماهنگی ها و با بازبینی مجدد طرح توسط مشاورین متخصص، شاهد بهره برداری از بزرگترین اکو پارک کویری کشور در شهر یزد در حداقل زمان باشیم.