استاندار یزد به مناسبت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه ها پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ متن پیام به شرح زیر است:

هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه ها برای استان تاریخی یزد که بافت تاریخی اش به ثبت آثار میراث جهانی رسیده و برخوردار از پیشینه ای غنی و گنجینه ارزشمند فرهنگی و میراثی است دارای اهمیتی مضاعف می باشد.
یزد، این زیبای آرمیده در بستر کویر به واسطه پشتوانه درخشان معماری ایرانی اسلامی و از آن مهم تر مردمان و پیشینیان هوشمند، متدین، صادق و خداباور، در عرصه میراث فرهنگی حرف های بسیاری برای گفتن داشته و عرصه گردشگری این سامان دارای ظرفیت های عظیم و توانمندی های چشمگیر است که می باید به درستی و شایستگی از آن بهره برد.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۸ اردیبهشت «روز جهانی موزه و میراث فرهنگی» ، آغاز هفته میراث فرهنگی را به پرسنل خدوم و فعالان حوزه میراث فرهنگی در استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجاء واثق دارم با تلاش همه دوستداران این گنجینه غنی تاریخی و فرهنگی، شاهد بالندگی روز افزون نام یزد و فرهنگ اصیل یزدی، به عنوان میثاق مشترک همه مردمان شریف این سامان باشیم.
سلامتی و توفیق همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی در راستای آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس سیاست‌های های دولت مردمی از درگاه حضرت دوست