بالغ بر ۱۷۶۴ تن گوشت تنظیم بازار با نظارت دقیق و اطلاع رسانی گسترده در استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ در ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱ و طی سال جاری حدود ۱۶۵ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی ، ۱۳۹۹ تن گوشت مرغ منجمد ،۲۰۰تن مرغ منجمد در حال جذب با نظارت دقیق و اطلاع رسانی گسترده توسط سازمان جهاد کشاورزی توزیع شد .

با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار استان خوشبختانه در سال گذشته و نیز در سال جاری هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و ضمن فراوانی کالا در بازار از نظر قیمتی نیز نسبت به استان های همجوار همواره شاهد قیمت مناسب تری بوده ایم.

برای تنظیم قیمت مرغ ، حدود ۱۳۹۹ تن گوشت مرغ منجمد در بین فروشگاه های کارمندی ،کارگری ،شرکت تعاونی ها و نیز فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با نظارت سازمان و بر اساس سرانه جمعیت توزیع شد.

با توجه به رسالت سازمان جهاد کشاورزی که تامین قوت غالب و مایحتاج مردم است وظیفه ما اطلاع رسانی و نظارت به صورت جامع و کامل بوده تا مردم توان دسترسی آسان به مراکز عرضه کالا های اساسی داشته باشند .

تاکنون به یاری خداوند و با همکاری جهادگران عرصه تولید توانسته ایم این رسالت را به نحو احسن به انجام برسانیم.

به جز اعلام میزان ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی من جمله مرغ ،گوشت ، برنج و …. سازمان جهاد کشاورزی هیچ گونه اطلاعات محرمانه ای در خصوص مراکز توزیع ندارد و امکان در اختیار قرار دادن آن طبق روال قبل برای همشهریان عزیز محیا است .