مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد از آغاز روند ثبت نام داوطلبان عضویت در هیأت مدیره از روز شنبه ۱۶ اردییبهشت ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمدکاظم صادقیان افزود: علاقه مندان به عضویت در هیأت مدیره می توانند از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت و از ساعت ۸ الی […]

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد از آغاز روند ثبت نام داوطلبان عضویت در هیأت مدیره از روز شنبه ۱۶ اردییبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمدکاظم صادقیان افزود: علاقه مندان به عضویت در هیأت مدیره می توانند از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت و از ساعت ۸ الی ۱۴، با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به دفتر انجمن، واقع در بلوار ۱۷ شهریور، ساختمان شهید طاقه باف اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد مراجعه نمایند.

وی گفت: انجمن حمایت یک نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی بوده که با هدف ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اوایل دهه نود تشکیل و سومین دوره خود را پشت سر گذاشته و فرایند اجرایی برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن شهر یزد از ابتدای سال جاری با تهیه برنامه زمانبندی آغاز و طی سه مرحله آگهی دعوت به مجمع عمومی با دستور کار برگزاری انتخابات در تاریخ های ۹ و۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اعضاء ادامه پیدا کرده است.

صادقیان ادامه داد: بعد از ثبت نام داوطلبان، هیأت نظارت بر انتخابات طی مدت یک ماه صلاحیت داوطلبان را بررسی و با اعلام افراد مورد تأیید، در روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ انتخابات در محل دفتر انجمن برگزار می گردد.

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان یزد در پایان از شهروندان و علاقه مندان خواست ضمن عضویت در انجمن، حضور پر رنگی در تعیین اعضای هیأت مدیره داشته باشند.