به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، معین هنرور، مدیر دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد با تاکید بر ضرورت و اهمیت خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین گفت: در این دوره آموزشی که به مدت دو هفته برگزار می شود روزانه ۳۰ نفر از کارکنان و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان با سیاست های کلان و خرد شرکت و نحوه عملکرد خود در راستای خدمات رسانی بهتر و شایسته تر آشنا می شوند.
هنرور در ادامه با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در پنج بخش مختلف در حال برگزاری است، افزود: در این دوره سر فصل هایی با عنوان “اصول بازرسی و ارزیابی”، “قوانین، ماموریت ها، نکات و فرایند های امورمشترکین” ، “حقوق و تکالیف مربوط به وصول و درآمد”، “اصول نظارت و کنترل” و “حل مسائل و تصمیم گیری در امور مشترکین” ویژه گروه های هدف نظیر ارزیابان، کارشناسان امور مشترکین، پرسنل وصول مطالبات و پیمانکاران مرتبط و مسئولین مشترکین آموزش داده می شود.
وی در پایان نیز به تداوم و گسترش دوره های آموزشی مختلف ویژه تمامی کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاشیم در آینده نزدیک، طبق برنامه زمان بندی، دوره آموزشی و کاربردی را به صورت کارگاهی ، ویژه پیمانکاران نصب و ناظرین برای آشنایی بیشتر آن ها با لوله های پنج لایه و نکات مربوط به نصب انشعاب ها نیز برگزار کنیم.
Saturday, 7 December , 2024