مدیرکل مدیریت بحران استان يزد بر پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل و خشکسالی استان تاکید کرد. به گزارش  پایگاه خبری یزدتیتر؛ مدير كل مدیریت بحران استان يزد در جلسه کارگروه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل و خشکسالی استان اظهار داشت: پرداخت جبران خسارت ناشی از خشکسالی در بخش کشاورزی و دامی و همچنین […]

مدیرکل مدیریت بحران استان يزد بر پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل و خشکسالی استان تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری یزدتیتر؛ مدير كل مدیریت بحران استان يزد در جلسه کارگروه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل و خشکسالی استان اظهار داشت: پرداخت جبران خسارت ناشی از خشکسالی در بخش کشاورزی و دامی و همچنین پرداخت مطالبات آسیب دیدگان ناشی از سیلاب اخیر محور این جلسه است كه در این راستا تلاش این کارگروه ریل گذاری صحیح برای پرداخت تسهیلات است و امید می رود بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

محمد علي ملك زاده گفت: برای مدیریت بحران استان عدم پرداخت تسهیلات و تعلل در تامین اعتبار که دولت مصوب کرده و بایستی در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد، قابل قبول نیست.

وي خاطر نشان کرد: ۱۱۸۵ میلیارد ریال برای استان يزد در نظر گرفته شده که بایستی ۵ بانک عامل در اسرع وقت موضوع را پیگیری و روند پرداخت تسریع شود.

گفتنی است؛ بخش اعظم زمان کارگروه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان سیلاب تخصیص یافت که نماينده سازمان جهاد کشاورزی، مشکلات و موانع موجود را بصورت شفاف جهت حل مردم خسارت دیده عنوان و نمایندگان بانک‌های عامل نیز موارد و مشکلات را در این خصوص بیان کردند.