سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از پیدا شدن فرد مفقود شده در کوههای منطقه حفاظت شده کمکی شهرستان بهاباد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ؛ نعمت ا… قاسمی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار کرد: با توجه به گزارش تلفنی مبنی بر مفقود شدن مرد ۴۸ ساله در کوههای کمکی شهرستان […]

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از پیدا شدن فرد مفقود شده در کوههای منطقه حفاظت شده کمکی شهرستان بهاباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر ؛ نعمت ا… قاسمی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار کرد: با توجه به گزارش تلفنی مبنی بر مفقود شدن مرد ۴۸ ساله در کوههای کمکی شهرستان ( جاده معدن سه چاهون ) جمعیت هلال احمربا یک دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام و عملیات جستجو و نجات را آغاز کرد.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت : امدادگران و نجاتگران هلال احمر توانستند پس از چندین ساعت عملیات جستجو به همراه عوامل محیط زیست فرد مفقود شده را سالم پیدا و به منطقه امن انتقال دهند.
قاسمی در پایان از همشهریان خواست از رفتن به کویر و مناطق کوهستانی و بیابانی بدون اطلاع به عوامل امدادی بپرهیزند و نکات ایمنی را رعایت نمایند همچنین یاد آور شد که هموطنان می‌توانند درصورت نیاز امدادی، با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است منطقه كمكي بهاباد با مساحت حدود ۶۵ هزار هكتار، اراضي بكر و دست نخورده شمال شهرستان بهاباد و جنوب غربي شهرستان اردكان را شامل مي شود