مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد در دیدار با رئیس کل دادگستری خواستار حمایت قاطع دستگاه قضایی در خصوص طرد اتباع خارجی متخلف شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مهندس ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد با غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد. مهندس خوشنویس در این […]

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد در دیدار با رئیس کل دادگستری خواستار حمایت قاطع دستگاه قضایی در خصوص طرد اتباع خارجی متخلف شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مهندس ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد با غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

مهندس خوشنویس در این دیدار با اشاه به اقدامات خوب استان در سال گذشته در زمینه ساماندهی اتباع و اجرای طرح های تحولی در مهمانشهرها گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سال گذشته صورت گرفت بحث راه اندازی نانوایی در مهمانشهرهای استان و مدیریت توزیع آرد بود که جلو بسیاری از نابه سامانی ها در این زمینه را گرفت ضمن اینکه دسترسی مهاجرین نیز آسانتر گردید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح جرائم مربوط به اتباع خارجی پرداخت و ابراز داشت: یکی از موارد بارز در این زمینه بحث ازدواج های غیرقانونی مهاجرین خارجی است که درد سرهایی را برای آنان به وجود آورده است و در این خصوص نیازمند یاری و همفکری دستگاه قضایی برای حل این موضوع هستیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان در ادامه خواستار حمایت قاطع دستگاه قضایی در خصوص طرد اتباع خارجی متخلف و دارای احکام قضایی شد.

غلامعلی دهشیری نیز در این دیدار اقدامات اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی را در زمینه ساماندهی اتباع ستود و ابراز داشت: البته یکی از مواردی که نیازمند ساماندهی است بحث اشتغال اتباع خارجی استان است که می توان با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف و اتاق بازرگانی در این زمینه گام برداشت البته ساماندهی کودکان کار نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خواستار اطلاع رسانی به اصناف و اتحادیه های املاک در خصوص ممانعت دستگاه قضاء از نقل و انتقالات غیر قانونی به مهاجرین خارجی شد.