مدیر منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به فرسوده بودن آسفالت برخی مسیرها در سطح منطقه، از اجرای بیش از ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در منطقه سه شهرداری یزد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، مظاهر طیبی اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت سطح منطقه، شهرداری منطقه سه سال گذشته قراردادی […]

مدیر منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به فرسوده بودن آسفالت برخی مسیرها در سطح منطقه، از اجرای بیش از ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در منطقه سه شهرداری یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، مظاهر طیبی اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت سطح منطقه، شهرداری منطقه سه سال گذشته قراردادی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای رفع این مشکل با سازمان همیاری شهرداری های استان یزد منعقد کرد.

وی با بیان اینکه این قرارداد در زمینه اصلاح آسفالت‌های فرسوده منعقد شد، افزود: در این قرارداد، باند غربی بلوار فردوسی، از بلوار امیرکبیر تا میدان حضرت قاسم(ع) به مساحت سه هزار متر مربع و همچنین آسفالت اطراف این میدان و میدان امام موسی صدر در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد: در فاز دوم این قرارداد و پس از اتمام این مسیر، بلوار پروفسور حسابی از خیابان استاد آرام تا بلوار فلسطین هم در دستور کار قرار دارد.

طیبی افزود: همچنین باند غربی بلوار شهیدان اشرف از تقاطع مالیات تا میدان ایثار هم در دستور کار قرار دارد و جمع آوری آسفالت تقاطع مالیات هم پس از اجرای این مسیرها انجام می‌شود.

وی افزود: جمعا این پروژه‌ها به مساحت ۲۰ هزار متر مربع جمع آوری آسفالت، اصلاح شیب و اجرای آسفالت جدید در سطح منطقه سه شهرداری یزد در حال انجام است.