معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با نیروی جوانی دغدغه استان در حوزه سوادآموزی را رفع کنید. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دیدار نوروزی با معاون و همکاران سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش، با اشاره به موضوع حجم بالای مهاجرت […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: با نیروی جوانی دغدغه استان در حوزه سوادآموزی را رفع کنید.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دیدار نوروزی با معاون و همکاران سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش، با اشاره به موضوع حجم بالای مهاجرت به یزد خواستار رفع دغدغه سوادآموزی با استفاده از نیروی جوانان این حوزه شد.

در این دیدار عزیزی با بیان این‌که کار سوادآموزی در استانی با داشتن سابقه چندین ساله برتری در کنکور سراسری سخت است ابراز امیدواری کرد، با استفاده از نیروی جوانان در پست های مدیریتی و شناسایی نقاط کور فعالیت در این حوزه شاهد تحول و رقم خوردن اتفاقات خوبی عملکردی خواهیم بود.

وی با ذکر این نکته که با داشتن اهداف مناسب امکان تصمیم گیری درست را خواهیم داشت خواستار تعامل دستگاه های مختلف استان از جمله ادارات ثبت احوال و امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با آموزش و پرورش در جهت رفع مشکلات حوزه سوادی آموزی شد.

شایان ذکر است سید علی قریشی معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته،به بیان چالش ها و معضلات پیش روی حوزه سوادآموزی استان پرداخت.