نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان جزو اولویت‌های دولت و نمایندگان مجلس است و ما مصمم به حل آن هستیم. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ “محمدرضا صباغیان” در دیدار با جمعی از مسئولان بهداشت و درمان مهریز افزود: تاکنون در این بخش در […]

نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان جزو اولویت‌های دولت و نمایندگان مجلس است و ما مصمم به حل آن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ “محمدرضا صباغیان” در دیدار با جمعی از مسئولان بهداشت و درمان مهریز افزود: تاکنون در این بخش در کشور و منطقه اقدامات خوبی برای رفاه مردم صورت گرفته است .

وی با قدردانی از اقداماتی که تابحال در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفته ادامه داد: یکی از راه‌های مهم در راستای خدمت صادقانه به مردم موضوع بهداشت است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم ، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همراهی خیران در کنار اقدامات دولت و مجلس نقش مهمی در ارتقای بهداشت و درمان دارد؛ پیگیری طرح‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در شهرستان موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف اقدام شود.

وی تاکید کرد: موضوع درمان در کنار بهداشت باید جدی گرفته است و همه باید مسئولان و فعالان این عرصه مهم را در سطح حوزه انتخابیه و شهرستان مهریز یاری دهند.

در این نشست مشکلات مختلف این حوزه توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات به صورت کتبی برای پیگیری بیشتر خدمت نماینده ارسال شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.