سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان گفت: در پي وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر یزد شناسايي و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقيقات گسترده پليسي و تلاش های شبانه روزي موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه […]

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان گفت: در پي وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر یزد شناسايي و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام تحقيقات گسترده پليسي و تلاش های شبانه روزي موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه ای شدند و پس از اخذ مجوز قضائي آنها را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره انواع سرقت طلاجات، وجه نقد و اقلام باارزش از منازل شهروندان اعتراف کردند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه بسیاری از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند تصريح كرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

وی یادآور شد: شهروندان در ایام نوروز توصیه های پلیس را جدی گرفته و هنگام ترک منزل حتما درب ها را به قفل ضدسرقت مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در ایام نوروز پلیس استان یزد با راه اندازی گشت های ویژه و با همکاری شهروندان و همه دستگاه های مسئول، تلاش خواهد کرد امنیت و آرامش مطلوبی برای مسافران و مردم دارالعباده یزد رقم بزند.