استاندار یزد گفت: بال پرورشِ آموزش و پرورش ضعیف تر بوده و باید برای تقویت آن اهتمام لازم داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ دکتر فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت رشد همزمان دو بال «آموزش» و «پرورش»، گفت: بال پرورشِ آموزش و پرورش ضعیف تر بوده […]

استاندار یزد گفت: بال پرورشِ آموزش و پرورش ضعیف تر بوده و باید برای تقویت آن اهتمام لازم داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ دکتر فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت رشد همزمان دو بال «آموزش» و «پرورش»، گفت: بال پرورشِ آموزش و پرورش ضعیف تر بوده و باید برای تقویت آن اهتمام لازم داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ارایه جذاب درس کارآفرینی، می‌تواند این درس را جزو محبوبترین دروس مدارس کند، اضافه کرد: با توجه به موفقیت های استان در حوزه کارآفرینی، به دنبال تدوین و ارایه مدل کارآفرینی یزدی ها به کشور هستیم.
استاندار یزد افزود: بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان استان به منظور حضور در کلاس های کارآفرینی مدارس در دستور کار باشد.
دکتر فاطمی ادامه داد: به منظور آموزش های تکمیلی، بخش های جذاب ارائه های اساتید برجسته  در قالب ویدیو و آموزش مجازی، به دانش آموزان نمایش ارایه شود.
وی همچنین بر برگزاری رویداد کارآفرینانه دانش آموزی در استان تاکید کرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: مجموعه اولیا مربیان شهرستان ها دعوت شده و اهمیت درس کارآفرینی برای آینده دانش آموزان تبیین شود.
دکتر فاطمی با اشاره به تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور سراسری گفت: از ظرفیت و تجهیزات ادارات استان به منظور تجهیز و تامین امنیت و حفاظت آزمون ها در حوزه های اجرا و تصحیح الکترونیک بهره گرفته شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش نشست شورای آموزش و پرورش را یکی از منظم ترین جلسات ۱۴۰۱  خواند.
استاندار یزد اضافه کرد: ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس در سال آینده توجه ویژه ای به شهرستان ها در حوزه آموزش و پرورش و توسعه و بهبود زیرساخت ها داشته باشند.
دکتر فاطمی در پایان افزود: فعالیت های نوآورانه و دانش بنیانی در مرکز استان متمرکز شده که لازم است فعالیت های این حوزه در شهرستان ها نیز توسعه یابد.