رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در آستانه سال نو، سازمان آتش نشانی آمادگی لازم ، برای ارائه بهترین خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن را داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ نیکونژاد ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای پایان سال مردم به خانه تکانی و گردگیری می […]

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در آستانه سال نو، سازمان آتش نشانی آمادگی لازم ، برای ارائه بهترین خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ نیکونژاد ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای پایان سال مردم به خانه تکانی و گردگیری می پردازند ممکن است شهروندان در این بین با حوادث و اتفاقاتی مواجه شوند که نیاز به نیروهای دستگاه های خدمات رسان به خصوص نیروهای آتش نشانی داشته باشند‌.

به گفته وی، از این رو ضرورت دارد همه دستگاه های خدمات رسان به ویژه نیروهای سازمان آتش نشانی آمادگی کامل و لازم را داشته باشند و بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه برسند تا از گسترش اتفاق جلوگیری و اگر مصدومینی در این حادثه وجود دارد از آن محل دور تا توسط دستگاه های خدمات رسان دیگر مانند اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شوند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: انتظار می رود با اولین اعلام یک حادثه به سازمانه آتش نشانی پرسنل این دستگاه خدمات رسان با دقت و تیز هوشی و در کمترین زمان ممکن نوع حادثه و آدرس را أخذ و نسبت به اعزام مأمورین با تجهیزات کامل به محل حادثه اقدام نمایند. و مهم این است که زمان رسیدن به محل حادثه مطابق با استانداردهای موجود و زیر سه دقیقه باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه، از میزان آمادگی پرسنل سازمان آتش نشانی و همچنین اقدامات و فعالیت هایی که در طول سال ۱۴۰۱ انجام داده بودند گزارشی ارائه شد که مورد رضایت اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قرار گرفت.