رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی برای نوروز امسال در استان یزد تدارک دیده شده است. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عزیزالله سیفی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: برای زیباسازی شهر یزد برنامه‌های متنوع و بسیار زیادی تدارک دیده شده است و مردم بزودی شاهد این تغییر و تحولات […]

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی برای نوروز امسال در استان یزد تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عزیزالله سیفی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: برای زیباسازی شهر یزد برنامه‌های متنوع و بسیار زیادی تدارک دیده شده است و مردم بزودی شاهد این تغییر و تحولات در شهر خواهند بود.

وی ادامه داد: باتوجه به تقارن نوروز با ماه رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل ۶۰ برنامه فرهنگی داریم و ۶۰ المان مناسبتی تا ۲۵ اسفند در استان یزد نصب می‌شوند، نصب ۶۰ گل جای در میادین شهر و ۳۰ تونل نوری و رنگ آمیزی جداول در حال انجام است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد:جشن خانه تکانی از امروز آغاز شد و جشن استقبال از بهار با ۷۲ خودرو برای نظافت شهر برگزار شد تا شهر یزد مانند سال قبل لقب شهر تمیز کشور را بگیرد.

سیفی افزود: گل کاری شهر و گل آرایی بافت تاریخی و نقاشی دیواری از دیگر برنامه‌های شهرداری برای میزبانی از نوروز است.

وی اضافه کرد: ۲۰ نوروز گاه با سفره هفت سین و برنامه فرهنگی و کاشت ۵ هکتار گل فصلی و سه بوستان برای اسکان مسافران در نیز در نظر گرفته شده است.