ورئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه نوروزی رساندن محصولات کشاورزی و دامی استان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده است. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیز فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عرضه کالاهای ضروری خانوار به مدت […]

ورئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه نوروزی رساندن محصولات کشاورزی و دامی استان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیز فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عرضه کالاهای ضروری خانوار به مدت ۱۰ روز از ۲۰الی ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در بلوار دانشجو برگزار می شود.

سید ابوالفضل وکیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ضمن اشاره به این موضوع که محصولات کشاورزی استان باید به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار گیرد اظهار کرد: سعی بر این است که محصولات سالم وباکیفیتی که در استان تولید می شود به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط سازمان جهاد کشاورزی به دست مردم برسد.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم در سازمان نمایشگاهی در تاریخ ۲۱ اسفندماه افتتاح می شود و لازم بذکر است این بازارچه نوروزی فعالیت خود را از ۲۰ اسفند ماه آغاز کرده است.

به گفته وکیلی، هدف از برگزاری این نمایشگاه رساندن محصولات کشاورزی و دامی استان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده است.

کالا های عرضه شده در این نمایشگاه شامل گوشت گوسفندی، گوشت مرغ، تخم مرغ، گوشت کبک، بلدرچین، انواع میوه جات، محصولات گلخانه ای، خرما، داروهای گیاهی، برنج و شکر تنظیم بازار، عسل و انواع روغن های گیاهی است.