سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از اجرای بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محوری در بلوار ها، خیابان ها و معابر شهر جهانی یزد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمد رسول طهماسبی با اشاره به اینکه […]

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از اجرای بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محوری در بلوار ها، خیابان ها و معابر شهر جهانی یزد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ محمد رسول طهماسبی با اشاره به اینکه ساماندهی ترافیک، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و افزایش ضریب ایمنی از مهمترین اهداف اجرای خط کشی محوری معابر است، گفت: اجرای بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محوری در بلوارها، خیابان ها و معابر شهرجهانی یزد تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری با بیان اینکه هر ساله به دلیل بارش کم، آلودگی هوا و چرک پذیری بالای رنگ ها، خطوط محوری در سطح شهر بازسازی می شود اظهار داشت: با توجه به اینکه خط کشی بلوارها، خیابان ها و معابر از مهمترین علائم ترافیکی در سطح شهر می باشد و نقش بسزایی در کنترل و روان سازی ترافیک دارد، این خطوط هر ساله باید مورد بازسازی قرار گیرد که در سال جاری و تا هفته اول اسفندماه نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر آن انجام شده است.

وی در ادامه گفت: تاکنون خط کشی محوری بلوارهای طالقانی، امام جعفرصادق(ع)، شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید عاصی زاده، بسیج، جمهوری اسلامی، شهید نواب صفوی، دولت آباد، ۲۲بهمن و ۱۷ شهریور انجام شده است.