همزمان با برگزاری همایش استانی پدافند شیمیایی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان، اولین سمینار آموزشی صنایع شیمیایی را برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اعلام کرد: اولین سمینار آموزشی صنایع شیمیایی همزمان با برگزاری همایش استانی پدافند شیمیایی و […]

همزمان با برگزاری همایش استانی پدافند شیمیایی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان، اولین سمینار آموزشی صنایع شیمیایی را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد اعلام کرد: اولین سمینار آموزشی صنایع شیمیایی همزمان با برگزاری همایش استانی پدافند شیمیایی و به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان برگزار می‌شود.

این سمینار آموزشی با رویکرد تبیین نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی و با حضور نمایندگان قرارگاه پدافند شیمیایی کشور برگزار خواهد شد.

این دوره چهارساعته آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در مقابله با حوادث شیمیایی و صاحبان و کارکنان صنایع شیمیایی و وابسته است و علاقه مندان می توانند روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه از ساعت  صبح۸ تا ۱۲ ظهر در محل سالن اجتماعات مرکز خدمات فناوری و کسب وکار واقع در شهرک صنعتی یزد به صورت رایگان در این دوره حضور یابند.