نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح کرد: امسال آذین بندی و المان‌های فرهنگی هنری متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا شود. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ حجت‌الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه شهر یزد به عنوان شهر دارالعباده شناخته می شود و […]

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح کرد: امسال آذین بندی و المان‌های فرهنگی هنری متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ حجت‌الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه شهر یزد به عنوان شهر دارالعباده شناخته می شود و همچنین به دلیل همزمانی عید نوروز با اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان ضرورت دارد آذین بندی و المان های شهر یزد متناسب با این مناسبت ها و با استفاده از مفاهیم دینی و معنوی اجرا شود.

رییس کمیسیون فرهنگی در ادامه گفت: لازم است سازمان های فرهنگی و سیما منظر نسبت به فضاسازی ‌و برگزاری رویداد‌های فرهنگی در بافت تاریخی و مکان های مناسب دیگر شهر به عنوان یک ظرفیت برای معرفی و گسترش فرهنگ اصیل دارالعباده و همچنین افزایش نشاط شهر‌وندان و میهمانان نوروزی اقدام نمایند.

حجت الاسلام حیدری تأکید کرد: شهرداری و دستگاه های خدمت رسان در ارائه خدمات به شهروندان یزدی و مسافران هماهنگی لازم را داشته باشند تا این خدمات مورد رضایت بیشتر مردم قرار گیرد.