فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با معتادان متجاهر، سارقان، مقابله با اراذل و اوباش و مالخران در دستور کار پلیس قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در مراسم صبحگاه پلیس استان یزد اظهار داشت: از زحمات تمامی همکاران به خاطر برقراری امنیت در سطح استان یزد قدردانی می کنم. وی […]

فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با معتادان متجاهر، سارقان، مقابله با اراذل و اوباش و مالخران در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در مراسم صبحگاه پلیس استان یزد اظهار داشت: از زحمات تمامی همکاران به خاطر برقراری امنیت در سطح استان یزد قدردانی می کنم.
وی ضمن اشاره به اجرای طرح مقابله با سرقت توسط ماموران پلیس یزد خاطرنشان کرد: این طرح مورد تاکید فرمانده انتظامی کشور است که به خوبی در استان یزد اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد با معتادان متجاهر، سارقان، مقابله با اراذل و اوباش و مالخران در دستور کار پلیس قرار دارد.

بهدانی فرد یادآور شد: برخورد قاطعانه با مجرمان و کشف اموال سرقتی، باعث افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه پلیس، مقتدر و توانمند است یادآور شد: مسئولان پلیس یزد از مامورانی که در مقابل قانون شکنان با اقتدار بایستند حمایت خواهند کرد.