سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در استان اقدام به برگزاری مسابقات استعدادیابی می‌کند. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مسابقه استعدادیابی ستاره شهر در راستای تکمیل مسابقه «شکوفا شو»، بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و با هدف کشف استعداد و ایجاد فرصتی برای نسل جدید در زمینه های مختلف برگزار می‌شود. […]

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در استان اقدام به برگزاری مسابقات استعدادیابی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مسابقه استعدادیابی ستاره شهر در راستای تکمیل مسابقه «شکوفا شو»، بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی و با هدف کشف استعداد و ایجاد فرصتی برای نسل جدید در زمینه های مختلف برگزار می‌شود.

این مسابقه شامل «خلاقیت های هنری(خطاطی،نقاشی و…)»، «مهارت ورزشی(رزمی،آکروباتیک، کارباتوپ و…)»، «محاسبات ریاضی»، «حل روبیک و …»، «استندآپ کمدی»، «خوانندگی و تقلید صدا»، «تردستی»، «دوبله»، «نقالی و پرده خوانی» است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان بهمن ماه فرصت دارند جهت داوری، آثار خود را به صورت فیلم ۱ تا ۳ دقیقه ای، در روبیکا و ایتا به شماره ۰۹۳۹۳۹۰۹۰۹۴ ارسال کنند.

یاداور می‌شود؛ مسابقه «شکوفا شو» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سال ۱۴٠٠ با هدف استعدادیابی کودکان ۵ تا ۱۲ سال در رشته های شاهنامه خوانی، خوانندگی، محاسبات ریاضی، قصه گویی، بازیگری و برخی دیگر از رشته‌ها برگزار شد که با استقبال خوب شهروندان همراه بود.