مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در جلسه هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن، زمان و مسیر راهپیمایی جشن ملی ایران اسلامی در یزد را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ «سعید رستگاری» در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله ۲۲ بهمن، ابراز کرد: ۲۲ بهمن عید چهل […]

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در جلسه هماهنگی مراسم ۲۲ بهمن، زمان و مسیر راهپیمایی جشن ملی ایران اسلامی در یزد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ «سعید رستگاری» در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله ۲۲ بهمن، ابراز کرد: ۲۲ بهمن عید چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در این روز ملت ایران از زیر یوغ استکبار جهانی رهایی یافت و با رهبری امام امت حکومتی الهی برخواسته از رای و نظر مردم شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونا در دوسال گذشته مانع برگزاری راهپیمایی در این یوم الله شد که این موضوع شوق مردم را نسبت به این حرکت عظیم، چندین برابر کرده و ملت رشید ایران اسلامی را آماده خلق حماسه ای دیگر کرده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خطاب به دستگاه های اجرایی اظهار کرد: تمام نهادها و دستگاهها باید تلاش مضاعفی در این زمینه داشته و بستر را جهت حضور گسترده مردم در جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن فراهم کنند.

رستگاری در خصوص مسیر راهپیمایی امسال نیز گفت: مسیر راهپیمایی در شهر یزد شامل میدان آزادی، خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) و حسینیه امیر چخماق در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

مدیر کل سیاسی استان در پایان از عموم مردم ولایی استان به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برای حضور باشکوه در این جشن ملی دعوت کرد.