مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی شهرستان میبد همزمان با دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در هتل مهربد این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ «دکتر رضا ابهت» مدیر کل بهزیستی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک به فرزندان مکلّف […]

مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی شهرستان میبد همزمان با دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در هتل مهربد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ «دکتر رضا ابهت» مدیر کل بهزیستی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک به فرزندان مکلّف و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشن، گفت: خاطره‌ی جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی و سرآغاز قبول مسئولیت‌های دینی و انسانی است.

وی افزود: نتیجه‌ی نهایی انجام تکالیف دینی و پرهیز از آنچه ممنوع و حرام است، به کمال انسان مربوط می شود که باید قبل از شروع سن تکلیف به زبانی ساده، همراه با استدلال آن را برای کودکان و نوجوانان بیان کرد.

رئیس بهزیستی میبد ضمن خوشامد گویی به مهمانان تاکید کرد: پنج نفر از فرزندان مراکز سایبان دریا میبد و روح الامین اردکان در این مراسم مکلّف می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد اعرافی» امام جمعه موقت شهرستان میبد نیز ضمن حضور در این مراسم و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، همزمانی این جشن با ایام الله دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) را خوش یمن خواند و رشادت های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی را خاطر نشان کرد.

این مراسم علاوه بر آشنایی فرزندان با برخی از مضامین دینی، با اجرای برنامه های شاد و سرگرمی و اهداء هدایایی متنوّع از سوی مسئولین به فرزندان مکلّف و سایر فرزندان مؤسسات سایبان دریای میبد و روح الامین اردکان همراه بود و با اجرای مولودی خوانی به پایان رسید.