آیین معنوی اعتکاف همزمان با ۱۳ ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) روز شنبه در ۱۴۰ مسجد در سراسر استان یزد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ایام البیض و تقارن آن با سالگرد پیروزی […]

آیین معنوی اعتکاف همزمان با ۱۳ ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) روز شنبه در ۱۴۰ مسجد در سراسر استان یزد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ایام البیض و تقارن آن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر گفت: بیش از ۹ هزار نفر از اقشار مختلف در مراسم معنوی اعتکاف امسال شرکت دارند.

حجت الاسلام خلیل سلطانی در حاشیه این آیین معنوی افزود: در مراسم اعتکاف علاوه بر روزه داری، بیان احکام، پاسخ به سوالات و شبهات و جلسات بصیرتی و معرفتی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت نور، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و جلسات پرسش و پاسخ در خصوص اصول اعتقادات از برنامه‌های اصلی این مراسم است.

سلطانی با تبریک ۱۳ رجب میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در خصوص تهدیدهای نرم دشمنان علیه نسل جوان گفت: برگزاری مراسم‌ معنوی اعتکاف با حضور پرشور عموم مردم، علاقه مندان به خصوص جوانان نقش مهمی برای تزکیه و خودسازی آنها دارد.

وی از همکاری مردم به خصوص تشکل های دینی و هیات های مذهبی استان در کنار هیات امنای مساجد و برخی نهادها و سازمان ها در برگزاری مراسم اعتکاف امسال در یزد قدردانی کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، سه هزار مسجد دارد.