مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاق در راستای افزایش تولید و بهره وری در بخش کشاورزی دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عباس بشارتی از شرکتهای دانش بنیان و افرادی که دارای ایده های جدید و خلاق در […]

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاق در راستای افزایش تولید و بهره وری در بخش کشاورزی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عباس بشارتی از شرکتهای دانش بنیان و افرادی که دارای ایده های جدید و خلاق در زمینه مدیریت مصرف آب هستند در راستای افزایش تولید و بهره وری در بخش کشاورزی دعوت نمود تا طرحها و ایده های پیشنهادی خود را به این مدیریت اعلام نمایند.

وی اشاره کرد: با توجه به کمبود آب و کاهش نزولات جوی باید از تکنولوژی و دانش جدید در زمینه مدیریت مصرف آب و کاهش هزینه ها استفاده کرد.

وی در خصوص برپایی میز ارتباطات مردمی سفر دوم ریاست محترم جمهور مستقر در سازمان جهاد کشاورزی، اعلام نمود: تعداد ۱۹۶مورد درخواست کشاورزان در زمینه های انتقال آب، سامانه های نوین آبیاری، ساخت استخر ذخیره آب، مرمت و بازسازی قنوات و جاده های بین مزارع ثبت شد که درخواست اعتبار بلاعوض جهت مرمت و بازسازی قنوات با ۱۲۲ مورد بیشترین درخواست ارائه شده بوده است.

لازم به ذکر است که کارشناسان مدیریت آب و خاک در حال بررسی و پیگیری موارد مطرح شده درخواستهای مردمی می باشند.