معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی به مادر باردار توسط تیم امداد و نجات واکنش سریع هلال احمر استان به جهت بارش برف سنگین در جاده خضرآباد، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدتیتر؛ سیدمهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: شب […]

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی به مادر باردار توسط تیم امداد و نجات واکنش سریع هلال احمر استان به جهت بارش برف سنگین در جاده خضرآباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدتیتر؛ سیدمهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: شب گذشته بنا به گزارش مرکز eoc استان مبنی بر گیرافتادن یک خودرو سواری ام وی ام با ۷ سرنشین در گردنه روستای دولاب از توابع خضرآباد (بعد از معدن) ، که یکی از سرنشینان مادر بارداری بود بلافاصله دو تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر استان با یک دستگاه خودرو کمک دارامدادی و یک دستگاه امبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه خودرو در برف گیرافتاده و بنزین خودرو در حال تمام شدن بود عنوان کرد : بلافاصله تیم های امدادی خودرو را رهاسازی و با توجه به شرایط نامساعد هوا حمایت های روانی توسط امدادگران انجام گرفت و پس از بررسی حال مادر باردار و خانواده ، آنها را به محل امن انتقال دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر یاری رسان افراد نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در صورت نیاز به کمک امدادگران هلال احمر با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به محل مورد نظر اعزام شوند تا یاری رسان آنها در مواقع سخت و دشوار باشند.