رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بیان کرد: هدف رساندن بهترین و با کیفیت ترین محصول دست مصرف کننده و نیز عرضه محصولات پروتیینی و ایجاد شبکه مستمر و مناسب در سطح استان است. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جلسه ای با محوریت و ریاست سید ابوالفضل وکیلی و با حضور معاون بهبود تولیدات دامی، […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد بیان کرد: هدف رساندن بهترین و با کیفیت ترین محصول دست مصرف کننده و نیز عرضه محصولات پروتیینی و ایجاد شبکه مستمر و مناسب در سطح استان است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جلسه ای با محوریت و ریاست سید ابوالفضل وکیلی و با حضور معاون بهبود تولیدات دامی، اتاق تعاون، تعاون روستایی، فرمانده سپاه ناحیه یزد، مدیر عاملان اتحادیه تعاونی مصرف کارمندان و کارگران، اتحادیه های تولیدی در بحث مرغ و تخم مرغ و محصولات گیاهی برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت عرضه محصولات پروتئینی و ایجاد شبکه مستمر و مناسب در سطح استان بود، سید ابوالفضل وکیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی
اظهار کرد: هدف رساندن بهترین و با کیفیت ترین محصول دست مصرف کننده است.

در ادامه رئیس اداره تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد هدف از برگزاری این جلسه را توزیع محصولات اعم از محصولات پروتئینی که شامل( گوشت مرغ، تخم مرغ، محصولات لبنی و گوشت قرمز، بلدرچین، کبک و… ) و نیز بحث عرضه ی محصولات گلخانه ای استان بیان نمود.

حسین کارگر دهقانی افزود: مقرر گردید این محصولات بدونه واسطه از محل تولید مستقیم به مراکز عرضه یا به تعبیری دیگر از مزرعه تا سفره ایجاد شده تا تولید کنندگان بتوانند بی واسطه محصولاتشان را عرضه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شد که در این طرح سپاه ناحیه ی یزد و بسیج سازندگی حضور مستمر داشته و با ایجاد مراکزی در فروشگاه تعاونی چه در سطح کارمندی و کارگری و چه در سطح شهر کار عرضه مستقیم صورت گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این مراکز شناسایی و شناساندن محصولات استان به مردم از طریق واحد های تولید کننده با حفظ برند و نیز ایجاد یک نشان تجاری که همه محصولات تولیدی ان را دارا بوده و در سراسر استان یا شهرستان نماد کار ان تولید کننده باشد و در این میان محصولات گلخانه ای به عنوان محصولات زیر سرتی با کیفیت بالا نیز به بازار عرضه می شود.

وی در پایان گفت: امید است با این برنامه بتوانیم با کمترین هزینه بهترین محصول را به دست همشهریان عزیز برسانیم و با همکاری تولید کنندگان و مصرف کنندگان بتوان چرخه ی تولید و عرضه را حفظ کرد.