رییس اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز بکار سومین نمایشگاه صنایع آرایشی، بهداشتی، پوست، مو و زیبایی در یزد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ دکترصادقیان با اشاره به اینکه محصولات این نمایشگاه تولید داخل است، افزود: یکی از مهم ترین مولفه ها در جلوگیری از قاچاق، فرهنگ سازی است […]

رییس اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز بکار سومین نمایشگاه صنایع آرایشی، بهداشتی، پوست، مو و زیبایی در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ دکترصادقیان با اشاره به اینکه محصولات این نمایشگاه تولید داخل است، افزود: یکی از مهم ترین مولفه ها در جلوگیری از قاچاق، فرهنگ سازی است که یکی از اولین قدمها برای فرهنگ سازی، برپایی چنین نمایشگاههای با هدف حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق می باشد.

محمدکاظم صادقیان گفت: ۳۲ عمده فروش و توزیع کننده بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی استان به مدت چهار روز، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی پوست، مو و زیبایی تا هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های استان برای بازدید عموم دایر است.