رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ۲ مورد جاری شدن سیل در سال جاری در این استان گفت: شهرداری این شهر برای جبران خسارت سیل ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عزیزالله سیفی افزود: بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی در سیل‌ گذشته در سطح شهر یزد دچار خسارت […]

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ۲ مورد جاری شدن سیل در سال جاری در این استان گفت: شهرداری این شهر برای جبران خسارت سیل ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ عزیزالله سیفی افزود: بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی در سیل‌ گذشته در سطح شهر یزد دچار خسارت و تخریب شده است.

وی تصریح کرد: در این سیل‌ها سطح زیادی از آسفالت معابر شهر یزد نیز تخریب شد که همچنان هم فرونشست‌های مربوط به این سیل‌ها ادامه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در برخی نقاط شهر یزد مرمت و بازسازی درحال انجام است اما به دلیل خسارت بسیار زیاد در زیرساخت‌ها، اکنون نیز با مشکلاتی مواجه شدیم و شهرداری مجبور به اقدام برای رفع آن ها است.

سیفی خاطرنشان کرد: جبران بخشی از خسارت‌های سیل از جمله ساخت خانه‌های تخریب شده تنها وظیفه شهرداری نیست و باید دستگاههای دیگر در این زمینه ورود پیدا کنند که البته اقدامات خوبی هم توسط سایر دستگاه ها در دست اقدام است.

سیل مردادماه امسال در سطح استان یزد به ۹ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد کرد که طبق براوردهای اولیه، خسارت آن هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.