نشست تبیین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ استاندار یزد در این نشست گفت: از مردم استان به مناسبت خلق حماسه بزرگ در جریان سفر رییس جمهور به استان، صمیمانه و از صمیم قلب قدردانی می کنم‌. همواره به وجود […]

نشست تبیین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ استاندار یزد در این نشست گفت: از مردم استان به مناسبت خلق حماسه بزرگ در جریان سفر رییس جمهور به استان، صمیمانه و از صمیم قلب قدردانی می کنم‌.

همواره به وجود مردم استان و یزدی بودن خود، افتخار می کردیم اما حضور با بصیرت آنها در صحنه، علی رغم همه تهدیدات، فشارها و تبلیغات دشمن، بر بنده واجب کرد که این جمله را در وصف مردم یزد بگویم که تمام قد در مقابل عظمتان تعظیم می‌کنیم و جانمان هزاران بار فدای شما مردم عزیز، مومن و منحصر به فرد یزد.

از اهالی تمامی شهرستان های استان که میزبان رییس جمهور، وزرا و معاونین وزرا بودند و به خوبی رسم میزبانی را به جای آوردند نهایت تشکر را دارم.

این حماسه با عنایت پروردگار و همت مردم رقم خورد و مایه عزت جمهوری اسلامی ایران شد.

آب همواره فصل مشترک خواسته مردم استان بوده و همین موضوع ما را بر این داشت تا از روزهای ابتدایی دولت سیزدهم در مسیر تحقق این خواسته گام برداریم.

عملیات اجرایی انتقال آب از دریا با اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و ساخت بیش از ۲۰ هزار مسکن ویلایی در استان در سفر اخیر رییس جمهور آغاز شد.

همچنین در این سفر، بیش از ۱۹۸ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان منعقد شد.

در سفر دوم رییس جمهور به استان بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل پروژه های استان اخذ شد.

در سفر اول رییس جمهور ۷۷۰۰ میلیارد تومان مصوب و مقرر گردید این مبلغ طی سه سال به استان پرداخت شود. طی یک سال اخیر بیش از ۳۰۰۰ میلیارد به پروژه های استان تزریق شد.