سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه از ایجاد مدرسه صنایع‌دستی و گردشگری در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جواد عادل در رابطه با این خبر تصریح کرد: در راستای توسعه و ترویج صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و همچنین توسعه گردشگری که گامی برای رونق اقتصاد شهرستان محسوب می‌شود، اداره میراث […]

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه از ایجاد مدرسه صنایع‌دستی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جواد عادل در رابطه با این خبر تصریح کرد: در راستای توسعه و ترویج صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و همچنین توسعه گردشگری که گامی برای رونق اقتصاد شهرستان محسوب می‌شود، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه اقدام به راه‌اندازی آموزشگاهی تحت عنوان مدرسه صنایع‌دستی و گردشگری می‌کند.

وی افزود: در این مرکز علاوه بر برگزاری ورکشاپ های تخصصی در حوزه صنایع‌دستی، در زمینهٔ گردشگری هم کلاس‌های آموزش زبان‌های خارجی، هتلداری و جذب گردشگر برگزار می‌شود.

عادل خاطرنشان کرد: طی هفته آینده برای افتتاح این مدرسه که در نوع خود کم‌نظیر است، ورکشاپ طراحی سفال و سرامیک با حضور «حسین غلامی» کارشناس دانشگاه سوره برگزار می‌شود.