کریم ذوالفغاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در جلسه کارگروه ویژه تسهیلات خط اعتباری شماره ۱۰ مکانیزاسیون در یزد گفت: استانها تنها تا۲۰ بهمن ماه فرصت دارند تانسبت به جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جلسه کارگروه ویژه تسهیلات خط اعتباری شماره ۱۰مکانیزاسیون برای بررسی و تبادل نظر پیرامون این […]

کریم ذوالفغاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در جلسه کارگروه ویژه تسهیلات خط اعتباری شماره ۱۰ مکانیزاسیون در یزد گفت: استانها تنها تا۲۰ بهمن ماه فرصت دارند تانسبت به جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ جلسه کارگروه ویژه تسهیلات خط اعتباری شماره ۱۰مکانیزاسیون برای بررسی و تبادل نظر پیرامون این تسهیلات باحضور ذوالفغاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، جمشیدوند مدیرکل دفتر ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی وزارت صمت، کشمیرشکن مدیر شعب بانک کشاورزي استان، حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی و جمعی از مدیران سازمان جهادکشاورزی در روز ۲۶ دی ماه در محل سالن جلسات شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.
در این جلسه کریم ذوالفقاری با بیان اینکه مکانیزاسیون تنها به تراکتور و حوزه زراعت و باغبانی محدود نمی شود ، خواستار این شد که همه‌ی بخش های کشاورزی ازجمله دام و طیور، شیلات و… نسبت بجذب تسهیلات مربوطه اقدام کنند و تاکید کرد: هر استانی که این تسهیلات را نتواند تا ۲۰ بهمن جذب کند به استان‌ها دیگر که متقاضی هستند واگذار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نظام توزیع ادوات کشاورزی باید اصلاح شود افزود: برنامه ما این است تا ضمن دخالت بیشتر دراین امر،ادوات بر اساس ظرفیت و توانمندی‌های و نیاز هر استان توزیع گردد.
کشمیرشکن نیز در این جلسه با اشاره به تعامل و همکاری خوب جهاد و بانک کشاورزی، استان يزد را همیشه جزو استان‌های برتر در جذب تسهیلات بخش دانست.