کارشناسان اورژانس استان یزد در رقابت انتخاب ستارگان حیات سازمان اورژانس کشور در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب مقام برتر شدند. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛رئیس مرکز اورژانس یزد گفت: کمیته مرکزی ستارگان حیات، پس از برگزاری جلسات متعدد برای ارزیابی مستندات مربوط به فعالیت های همکاران معرفی شده توسط مراکز اورژانس دانشگاهی، ۱۲ نفر […]

کارشناسان اورژانس استان یزد در رقابت انتخاب ستارگان حیات سازمان اورژانس کشور در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب مقام برتر شدند.
به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛رئیس مرکز اورژانس یزد گفت: کمیته مرکزی ستارگان حیات، پس از برگزاری جلسات متعدد برای ارزیابی مستندات مربوط به فعالیت های همکاران معرفی شده توسط مراکز اورژانس دانشگاهی، ۱۲ نفر از کارشناسانی را که موفق به کسب بالاترین امتیازات شده بودند به عنوان نفرات برگزیده سال ۱۴۰۰ در حوزه فنی انتخاب و معرفی کرد.
دکتر احمد دهقان ادامه داد: شش نفر از واحد عملیات، سه نفر از واحد پاسخگویی تماس و سه نفر از واحد اعزام و راهبری، موفق به کسب عنوان ستاره حیات ۱۴۰۰ شدند.
وی افزود: در بین کارکنان عملیاتی اورژانس امیر دهقانی اشکذری، کارشناس فوریت های پزشکی شاغل در پایگاه منطقه ی هشت شهر یزد موفق به کسب رتبه ی چهارم کشور و فرشته شریعتی کوهبنانی در بین کارکنان واحد تریاژ تلفنی اورژانس رتبه ی سوم کشوری را از آن خود کرد.
دکتر دهقان اظهار داشت: در این دوره فداکار خدمت کربلایی مجید فلاح مهرآبادی نیز به عنوان ستاره ی حیات ابدی سازمان اورژانس کشور انتخاب و افتخارات این عزیز در صفحه ی اصلی سایت اورژانس کشور به صورت ثابت بارگزاری شد.
رئیس مرکز اورژانس یزد ادامه داد: مستندات مورد نیاز جهت انتخاب زنده یاد مجید فلاح مهرآبادی به عنوان ستاره حیات سازمان اورژانس کشور توسط واحد بهبود کیفیت اورژانس استان یزد جمع آوری و به سازمان اورژانس کشور ارسال شد و با توجه به امتیاز کسب شده توسط زنده یاد مجید فلاح در بازه زمانی ۶ ماهه ، این ستاره ی حیات ابدی می توانست رتبه ی اول کشوری انتخاب ستارگان حیات سال ۱۴۰۰ را از آن خود کند.
وی تصریح کرد: در دوره ی پیشین انتخاب ستارگان حیات اورژانس نیز مجتبی کریمی کارشناس فوریت های پزشکی شاغل در اورژانس یزد نیز موفق به کسب رتبه ی اول کشوری شد.
دکتر دهقان یاداور شد: اصول اولیه لازم برای پیوستن به کسوت مقدس همکاران واحد فنی سازمان اورژانس کشور در زمینه های مختلف اخلاقی، حرفه ای و فنی از مهمترین موارد مورد نظر در جدول امتیاز بندی ستارگان حیات می باشد.
وی گفت: سابقه کاری، موارد احیای موفق، موارد زایمان موفق، فعالیت های آموزشی پژوهشی و فعالیت های فرهنگی ورزشی، برخورداری از حسن خلق، امانتداری، روحیه ایثار، پایبندی به نظم و انظباط سازمانی و خلاقیت در انجام وظایف نیز از جمله موارد موثر در این انتخاب بوده است.