مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پی حوادث جوی و سرمای هوا در ۶ روز گذشته، امدادگران تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر یزد در قالب ۳۲ تیم عملیاتی به بیش از ۱۹۰ نفر گرفتار در برف، یخبندان و سرمای شدید هوا کمک کردند. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مدیرعامل جمعیت هلال […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پی حوادث جوی و سرمای هوا در ۶ روز گذشته، امدادگران تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر یزد در قالب ۳۲ تیم عملیاتی به بیش از ۱۹۰ نفر گرفتار در برف، یخبندان و سرمای شدید هوا کمک کردند.


به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از رهاسازی بیش از ۶۰ خودرو و تخلیه آب از ۱۳ منزل و آموزشگاه خبر داد و گفت: همچنین ۴ مورد رهاسازی از خودرو توسط تیم های امدادی بوسیله ست نجات صورت گرفته است.

این مقام مسئول از آمادگی کامل هلال احمر برای نجات افرادی که جانشان در اثر سرما یا گیرافتادن در برف، کولاک و یخبندان به خطر افتاده باشد، خبر داد و تاکید کرد: از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود در صورت امکان از مسافرت پرهیز کنند و به خصوص به سمت مناطق کوهستانی یا صعب‌العبور حرکت نکنند و در صورت بروز حادثه با شماره امداد و نجات هلال احمر ۱۱۲ تماس بگیرند.

گفتنی‌است، مراکز کننترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر به‌صورت ۲۴ ساعته فعال و در حال رصد سوانح جوی احتمالی و امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده است.