رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دیدار با رییس امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور به تشریح وضعیت و میزان خسارات وارده ناشی از سیل اخیر به شهر میراث جهانی یزد پرداخت و خواستار مساعدت این سازمان در جبران خسارات به مردم و استان شد. به گزارش […]

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دیدار با رییس امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور به تشریح وضعیت و میزان خسارات وارده ناشی از سیل اخیر به شهر میراث جهانی یزد پرداخت و خواستار مساعدت این سازمان در جبران خسارات به مردم و استان شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، مجید دهقانی‌زاده در سفر یک روزه خود به تهران در دیدار با سید جواد قانع‌فر رییس امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور به تشریح وضعیت و میزان خسارت وارده به شهر میراث جهانی یزد و سایر شهرستان‌ها پرداخت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این دیدار در خصوص نقش نظام فنی و اجرایی کشور و شورای فنی استان‌ها در مدیریت بحران‌ها از جمله مخاطرات سیل بحث و گفتگو کرد و خواستار مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور در جبران خسارات وارده ناشی از سیل به مردم و استان شد.

دهقانی‌زاده در ادامه در نشستی که با حجت الاسلام و المسلمین مهدی رجایی‌نیا رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور داشت، آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان، بافت تاریخی، گردشگری و میراث فرهنگی استان را تشریح کرد.

وی در این دیدار نیز از خرابی‌های بافت تاریخی ناشی از سیل اخیر در استان سخن گفت و آسیب‌های آن را برای رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور برشمرد.