مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان یزد با برگزاری رقابت بین کارگران شرکت توربین های صنعتی غدیر در ۷ رشته ورزشی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر،مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان با برگزاری رقابت میان کارگران شرکت توربین های صنعتی غدیر ادامه یافت. این مسابقات در ۷ رشته ورزشی با حضور بیش از ۵۰ نفر […]

مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان یزد با برگزاری رقابت بین کارگران شرکت توربین های صنعتی غدیر در ۷ رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر،مسابقات المپیاد ورزش کارگری استان با برگزاری رقابت میان کارگران شرکت توربین های صنعتی غدیر ادامه یافت.

این مسابقات در ۷ رشته ورزشی با حضور بیش از ۵۰ نفر ورزشکاران شرکت برگزار شد که در پایان حسین شهسواری موفق شد در رشته های پرتاب توپ مدیسین بال و قوی ترین مرد کارگر به عنوان نفر اول انتخاب شود.

هادی رحیمی دیگر ورزشکاری بود که در دو سرعت و روپایی زدن توانست بهتر از سایرین عمل کند و مقام اول را بنام خود کند. در رشته طناب زنی مهدی ابویی موفق به کسب رتبه اول و در رشته هدف زنی باتوپ نیزمحمدرضا جعفرپور مقام اول را از آن خود کرد.

این پایان کار نبود و در رشته طناب کشی تیم غدیر با حضور حسین شهسواری، هادی رحیمی، کاظم حسنی، ابراهیم محمدپور و احمدرضا صادقی با شکست سایر تیم ها، بر سکوی نخست ایستاد.

هدف از برگزاری این مسابقات تحقق شعار ورزش، نشاط، بهره وری و همچنین فرهنگ سازی در زمینه ورزش و ایجاد محیطی شاد برای کارگران در واحدهای تولیدی است.