مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و ‌شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود. به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این سازمان […]

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و ‌شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدتیتر، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این سازمان اظهار کرد: ‌فعالیت‌های سازمان برنامه‌محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با کار جهادی، مشارکت‌جویی و پویایی مورد نظر ‌پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عظیمی‌زاده به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تأمل و تأثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام، این مهم تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان یزد تأثیرگذارترین حامی سازمان را هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان عنوان کرد و افزود: ‌هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.